Torsdag

2011-09-29 / 17:07:26
Oj har inte hunnit uppdatera om hur jag har det på länge ser jag...
Jag jobbar heltid nu förtiden.... jobbar dock hela helgerna så det är full rulle...är riktigt trött om dagarna då jag inte är van vid heltid...sist jag jobbade heltid var innan jag fick jason o det är ju snart 5 år sedan....
och idag är jag ledig o svintrött o vill typ gå o lägga mig nu ;)

Men jag trivs ganska bra på jobbet, har några härliga medarbetare o några som är sådär...men så är det ju på varje arbetsplats typ ?! Jag jobbar oftast med babykläderna, alla dom små söta bodysarna o sparkdräkterna...man blir riktigt sugen på o skaffa en liten när man ser så söta/fina kläder varje dag ;)

Idag har jag haft fullt upp med lite pappersarbete, tvättning, röjning av hemmet överlag samt ett snabb besök på stan för att fixa inför helgen när jag jobbar o jason skall på barnkalas...så nu är allt fixat o man kan koppla av...

Snart dax o förbereda för kvällsmaten innan det blir sängen...längtar redan dit hihi

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: