Tisdag

2011-09-06 / 12:03:08
Funderar på om jag har dragit på mig en hemsk höstdeppretion... borde vara hur glad som helst för att livet nu efter några hemska månader börjar ljusna och bli till det bättre...försöker dagligen tänka positivt för att inte ramla ner i avgrunden... men ändå känner jag mig inte glad... behöver ett jävla lyft... börjar tröttna på mitt beteende nu....

Helgen var trevlig men tips crousing med liveband och alkohol inblandat... gamla vänner som spelade dessutom då är det alltid extra kul.... dansade som aldrig förr o det känns än idag...träningsvärk i varenda kroppsdel ;) hahaha men det var det värt!
Tillomed Marty var uppe på dansgolvet o rörde sig...10år har jag kännt denna kvinna och aldrig sett henne dansa!! You go girl! tack för en trevlig kväll!

söndagen gick i bakis anda...

gårdagen var slappardag med klippningar...

Idag ska jag & Jason åka till Landvetter o köra hem farmor o charsten som varit på kreta o gottat sig...

Nu dax o hämta lillfisen på dagis...

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Martina

Ha ha ha! Ja det var kul! Och du kan lita på att det tar tio år tills du får se det igen ;)

Kommenterat - 2011-09-10 / 08:50:17  | URL - http://Vipasolang.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: