Fredag

2011-08-12 / 23:43:24
Har ett litet,litet problem... tror inte man kan göra nånting åt det dock...
För på Sweden Rock dvs v.23 stukade jag bägge fötterna...svinont, hoppade lite på kryckor osv...
nu typ 9 veckor senare har jag fortfarande svin ont i typ "fästet" av stortån, vilket gör att jag inte kan använda nått annat än "platta" skor...så alla min underbara älsklings dojjor med klack osv går fet bort...ilands problem kanske men åhh vad jag saknar det... okej att converse e skönt o gå i men ibland vill man ha det lite kvinnligt runt fötterna... vetti fan vad man ska göra... är rädd att jag aldrig mer kommer kunna ha högklackat igen...snyft....



Idag har jag haft lite besök av Zita, älskar när vi sitter ner o pratar om allt möjligt... får nog ta o åka till henne på en heldag snart...längesen nu...
Sen har ängeln lotta gjort mina naglar som dom är fina nu när jag ska va hemifrån en hel vecka...
ska bli mysigt att komma iväg lite... o ta vara på varandra =)

Mest packat idag... och har super ångest o undrar om jag packat rätt, vad blir det för väder? har jag för lite med mig? eller för mycket? åhh jag hoppas verkligen jag inte glömt nått...har ju alla hygienartiklar kvar oh det måste packas imorgon innan vi åker... glöm för tusan inte det!!!
resfeber kanske? ;)

Nu borde jag sova om jag ska orka upp imorgon, men jag ska bara..... ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: