Tisdag

2011-09-13 / 23:42:12
Just nu händer inte så mycket i mitt liv...känns som någon råkat trycka på paus-knappen...
Min sista vecka av ledighet (arbetslös) o jag försöker njuta o hinna med sånt jag vill ha lite paus ifrån när jag sen kommer börja jobba...

Idag bokade jag tid för synundersökning, ska bli intressant o se om jag blivit nått mer blind sen sist (2år) sen fick jag även ett samtal av tandläkarn som ville att jag skulle komma o visa upp gaddarna...

Söker även jobb för fullt nu...har blivit lite mer Yeayyy på den fronten o då ska man passa på...kanske för att det äntligen finns tjänster som är som gjutna för mig... så nu håller vi tummarna...
För även om jag har fått jobb på gekås, är det kanske inte där jag ser mig om 5 år... trivdes alldeles för bra på den administrativa fronten för att gå tillbaka till butiks jobb....MEN ett sånt jobb är bättre än inget alls!

Haft en mysig dag på stan med Mamma & Jason, kikade lite i affärer, stötta på gamla bekanta och tog en mysig fika... men måste påpeka... shit va dyrt det har blivit att fika på stan...kan inte fatta, förr när man gick i skolan fikade vi varje dag och satt o rökte inne (man fick det på den tiden ;) ) nu en liten jävla chokladboll 20kr...sinnessjukt...
Tur att mamma bjöd idag ;)

Imorgon ska Jag o Lilleman hälsa på underbara Madde och alla hennes söta prinsessor...härligt o umgås med henne, man blir så fylld av energi!!! <3

Nä nu ska jag krypa ner jämte min älskade karl, och vem vet kanske det blir en "fiskpinneboogie" :D hahaha

Puss Puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: