Söndag

2011-10-02 / 19:06:16
Vilken jävla helg...sjukt mycket folk, säljrekord osv...inte konstigt man är som ett utsketet äpplamos ;)
Längtar tills nästa vecka e slut för då har jag äntligen en ledig helg....

Blir lite fundersam på hur människor fungerar ibland... Inte blir man ett dugg klokare om man försöker fundera på det heller hahhaa...tycker bara att det är barnsligt på alla sätt o vis... o det stör mig att jag råkade bry mig för en liten stund hmmppfrp
Jajaja e det så det ska va så är det så det får bli ;)

Imorgon är jag ledig vilket är skönt...hade tänkt o bara ta det lugnt o inte göra nånting...MEN så börjar en tävling på jobbet imorgon, stegräknar tävling...gå från ystad till haparanda... o man måste gå minst 8000 steg om dagen...o jobbar man är det inga problem då går man minst 11000, men är du bara hemma en dag o inte går någon promenad eller nått når du kanske bara 3000, SÅ detta betyder att jag o jason får ge oss ut på nån upptäcks promenad imorgon... kan ju bli  spännande ;)

Jason har varit på maskeradkalas idag, han verkar o haft kul, grämer mig bara att jag jobbade o missade allt :(

Sängen tidigt idag...det vill jag lova

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Michaela j

I våras o somras gick ja 25000 steg varje dag på Gekås.... Sjukt mycket! ;)

Kommenterat - 2011-10-03 / 17:54:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: