Fredag

2011-03-18 / 20:57:02
En hel vecka har gått och mycket har hänt mina vänner...

Lägenhet är fixad, och idag är det beställt både tapeter och golv, köksluckefärg samt målning av dörrar osv...dvs rubbet...jag tänker då inte flytta från hög standard till nått råtthål...lite stolthet ska jag väl ha kvar ;)

Budgivningen är i full gång o det går toppen, långt över förväntan, så jag är supernöjd!!!
nyfikna på mitt place: mitt hem i bilder

Många tunga stenar har flyttats från mina axlar denna veckan, och nu börjar jag känna fan nu är det min tur att alla bitar faller på plats o blir till det bättre och det kommer det verkligen att göra med =)

Förhoppningsvis är lägenheten såld o kontrakt skrivna nästa vecka och då kan man andas ut, och sen är det ju dax o börja packa...flytt sker i majmånad, nu känner jag fan vad jag längtar, kommer bli kanon detta =)

Så då har alla nyfikna fått reda på hur allt står till i mitt liv, och vadjag har pysslat med dom senaste veckorna o varför jag varit så satans trött, man blir trött av att dra flera stora lass själv...

Ikväll har vi ätit gott o myst hela familjen,och alla har varit på riktigt bra humör,
underbar fredag och underbara helg!

Nu blir det snart sängen, mina ögon går i kors men ändå med en jävla livsglädje!

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Ingalill

Gött att det går din väg nu!!!! Kram på dig!!

Kommenterat - 2011-03-20 / 19:49:57  | URL - http://skallinge.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: