Fredag

2011-02-25 / 23:53:03
Blev inget jobb denna veckan...
Jag var sjuk både torsdag o idag... feber o halsen tjock som fan...hatar halsont, när det känns som en rasp när man sväljer...
men jag fick tagit mig till apoteket o köpt lite underbar bafucin, så lindrar o låter halsen domna av, underbart!!

Försökte sen tillsammans med tommy o lilleman att storhandla...fuck vad dyrt det blev!!!
o det är inte roligt o trängas på hajen med alla på en lönefredag. Samtidigt som du har feber o håller på o dö av svettningar o frysningar...
men det blev gjort...

Hem o laga mat, jason bestämde idag...Hamburgare....ingen gyllnesvan utan hemmastekta.
Detta var min första maträtt för dagen, nu var klockan 18.30...kan säga att min mage ballade ur efter denna måltid...
Var på dass 3(!) gånger under 10 min... oj det kanske var lite väl äckligt för er o läsa!

Men nu, nu känner jag mig både piggare o inget magont...och jag hoppas innerligt att sjukstugan är ÖVER nu!
För jag börjar bli jävligt trött på o va instängd i min egen lägenhet varenda dag!

Och imorgon när jag vaknar hoppas jag på att både jag o Jason är pigga o fräscha! och om det skall ske borde jag nog lägga mig nu...

PUss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: