Tisdag - vabbar

2010-09-07 / 21:29:30
Igår och idag har jag vabbat...o jag såg ett ljussken av att få gå till jobbet imorgon men nu är jag osäker...han låter inget vidare....suck för baciller!

Idag var jag ute o försökte springa men det känns att mina luftrör inte är helt friska...men jag pushade mig o blev totalt färdig efteråt!
har inte vart ute sen i lördags...o jag känner nu i efterhand att jag inte borde sprungit utan istället bara promenerat...men men alla gör vi misstag ;)

Idag har david varit här o blivit klippt, sen har jag test slingat AC hon ingår som min provmodell ;) o jag har gett mig på lite nya försök...se hur mycket man kan bleka utan att det ramlar av och ifall man kan gå från en färg till en annan utan att det blandar sig...resultatet var helt ok...tappade inget hår o färgningen blev någorlunda jämn...

blekningen gjord = grisrosa

färgning - turkos
men jag vet inte jag =S

O nu ikväll var Jimmy o Erika med barn på besök för klippning...

så hela dagen har mest vart fylld med hår...men jag gillar det!

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Nina

Jag gillar nya färgen! Rosa va inte heller tokigt men nu är det nästan så jag blir sugen på att bli smurf igen.. ;) Hoppas Jason kryar på sig snart!

Kommenterat - 2010-09-08 / 09:31:09  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: