Söndag - shopping

2010-09-26 / 20:26:51
Åhh vad kass jag är på o uppdatera...

I fredags fyllde våran vän Larry 30år, så hans flickvän hade ordnat lite överraskning...vi var 12 pers som överraskade o sedan åt mat på resturangen Zorbas. Helt ok mat, jag ska inte klaga ;)
åt inget vidare avancerat, kycklingspett o potatispengar med tzatsiki, tommy käka nån svärdfisk grej...tydligen go den med...
Sen gick vi upp en sväng på krogen o tog varsin flaska innan vi cyklade hem i ÖSregnet!!! var totalt dyngsur när vi kom hem...

Lördagen, mer slappis dag, jason hade sovit hos farmor o Charsten, blev färska frallor till frulle o sen slappat hela förmiddagen...sen bar det av o kolla på innebandy...vi behöver ju inte nämna resultatet...började bra o slutade inget vidare...
Sen var det myskväll som stod på tapeten...kött,klyftpotatis o beanässås (gillar stavningen) när det sen var läggdax för jason så somnade jag med...kläder på o allt, o vi sov båda två i hans 90 säng hela natten...var utvilad i morse iaf ;)

Idag har jag o Jason gjort kungsmässan och K-center, var tvungen eftersom lillleman skall ta kort på tisdag o då måste han ha fina nya kläder...fick köpt ett par nya skor till honom oxå =)
för att sen åka vidare till Landvetter o hämta mamma o pappa som har varit på lång weekend i Prag...





Nu blir det lite tvtittande innan arbetsveckan börjar igen...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: