Lördag - ordning?

2010-09-04 / 23:52:32
Igår var hela familjen bjudna hem till Jenny & Roland(tommys kusin) o deras son Liam. dom bjöd på härlig middag o god efterrätt, super trevligt o sent blev det ;)

Idag har jag o jason haft besök av farbror Christian, vi tog en spännande upptäcksfärd i skogen o sen var jason helt färdig...vi vilade lite sen tog jason en cykeltur o mötte mormor vid bussen...
på kvällen blev det pizzatajm när tommy kommit hem...jag åt dock sallad...han även med en spring/gå runda i skogen...känns nu att man börjar få bättre kondis o det är en härlig känsla!

sen blev det film, romatisk komedi...tommy hatar det o jag bara älskar det....han somnade o jag grät för det var så kärleksfullt hehehe...

Nu är jag riktigt sugen på o få ordning på lägenheten...ska se om jag kan få ordning på det hela...kanske hinner jag imorgon...ja vi får se, vågar inte hoppas på för mycket...

försöker även bli av med jasons bokhylla, har nu insett att jag köpte en som var alldeles för stor med tanke på hans rum =/ trist för den är väldigt fin tycker jag...
är ni intresserade hör av er ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: