Torsdag - min nya

2010-10-21 / 21:34:37

Nu har jag äntligen fått en ny dator...har installerat o gjort iordning den helt själv...längesen jag lekte datanörd, men dom gammla vanorna sitter i ;)
Men jag måste säga att jag saknar min gamla...den var lite skönare o skriva på o ha i knäet o den kändes större fast det är samma strl på bildskärm osv...men men det är väl bara en vanesak, för den nya ska tydligen vara bättre på många vis...

Förövrigt har denna dagen vart ganska skit...jag har mått skit, jag hatar sådana dagar för jag är varken en bra mamma eller en bra flickvän o allt jag känner för o göra är bara att bryta ihop o gråta...
förhoppningsvis är det en bättre dag imorgon...

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: