Söndag - mys pys

2010-10-24 / 21:00:14
helgen är över o den har varit helt ok!

I fredags hämtade jason o tommy mig på jobbet, väldigt mysigt när lilleman kommer inspringande på mitt kontor o skiner upp som en sol =)
sen var det familjemys, med hemma-hamburgare o pommes...

Lördagen var jag,Jason,mamma o Issa iväg på kattutställning, det va la sådär men jason var glad över o titta på så många olika katter. men måste ju säga att sådana "kattmänniskor" är ju lite speciella...jag har ju katt själv men det finns ju gränser, eller?
sen tog vi en sväng till fyndmagasinet o vidare till secondhand...dock inga fynd på nått av ställena...
hemma till mamma o käka hela bunten, o sen cykla hem till oss....
Tommy spelade match som gick sådär...så det bästa humöret var det ej men jag vet hur han är när han har förlorat så det är bara o låta honom va en stund...

När jason sen somnade efter lite slit, så hade tommy med somnat....så jag åkte hem till Hanna, där billy o anna festade o sen körde jag ner dom till campus där "klös" spelade, var nykter denna kväll, men hade roligt ändå! kul o komma ut o träffa lite folk...blev inte så sent, körde hem cilla o thomas, jocke o madde o virre...så jag parkerade bilen kvar i 2 o det var helt ok!

Idag har jag mått sisodär...nästan kännt mig sjuk fast ändå inte...inte haft nån direkt ork heller...
Tommy o Jason åkte ut till tommyspappa o körde lite grävmaskin vilket jason tyckte va jätteroligt!
o medans dom var borta så passade jag på o dammsuga o torka golven osv...o sen fixade jag maten som var färdig när dom kom hem....o när det va färdigt o maten äten var jag totalt urkalkad så det blev en powernap!

Sen tog hela familjen en liten fika paus som jason bestämt, glass med chokladsås maränger, banan,grädde, strössel, vindruvor. jag tycker verkligen om dom stunderna när hela familjen är samlad o alla är glada o nöjda!

så kom mamma o hämta med jason en stund, då passade jag på o bara slappade framför tv:n... o nu sover lilleman o tommy glor på film...
det var min helg o imorgon börjar en ny vecka, det betyder nya tag...

men ändå känns det inte som jag någonsin är utvilad...känner mig lite slutkörd både psykiskt o fysiskt, behöver kraft nu!!! hoppas den dyker upp snart ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: