Onsdag - Aj då

2010-10-27 / 22:11:07
Inte den morgonen jag hoppats på...upptäckte imorse att jag tydligen har tappat en ganska stor bit av en tand...min ena visdomstand...och bara för jag bokade av tiden hos tandläkaren imorgon...verkar som om "han där uppe" straffar mig med detsamma....hmmm lite retligt...vet inte när jag har tappat denna "bit" eftersom tanden sitter så illa till...isar gör det o lite ont...får väl ta mig i kragen o beställa en ny tid hos den hemska tandläkaren...
o dyrt som fan lär det oxå bli...fan med...

Sen lipkalas när man lämnar jason...nu är stunden nära...älskade Anette kommer verkligen jobba sista dagen på fredag...=( så vi stod båda två o lipade i morse i tamburen...

Jasons absoluta favvo fröken...



Dagen på jobbet gick bra o sen åkte jag o jason ner på stan o tittade lite...köpte ny pärla till läppen med matchande näsplupp....o jason fick en drickflaska som likar en pumpa som han tjötat om.... sen gick jag in på gina o kollade...hittade 2 grejjer på rean men den abslouta favvo grejjen jag ville ha fanns inte i min strl, så jag köpte den som fanns kvar dvs XL o när jag kom hem o prova så såg det bara hur dumt ut som helst...så den skall jag byta imorgon...

O tommy har äntligen köpt en ny skruttbil idag...för hela 1200kr hahaha ja vi får väl se hur länge den håller...;)
men det e skönt o slippa cykla nu när kallare tider är på ingång...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: