Måndag - trött

2010-10-04 / 21:19:40
Ja det var ju ovanligt att jag e trött...men kom i säng sent i går o upp tidigt idag + tokmycket på jobbet, det är väl klart att man blir lite trött...vi har ju slagit månadsrekord på jobbet nu, första gången på 10år, så ja vi har lite o göra men det är oxå väldigt kul =)

så när jag kom hem från jobbet, tog jag mig en liten powernap...älskar dom, svårt o göra sig av med dom...

Sen var det pärlplatte dax för mig o Jason, medans tommy lagade mat (egengjorda biffar med potatis,lingon och löksky)


tommy åkte iväg för o träna o jag gjorde i ordning jason för natten, och idag somnade plutten med en gång prick 19.00 underbart =)

så jag har suttit här o tagit en kopp te o kollat på ullared....
o snart tänkte jag faktiskt gå o lägga mig igen o försöka bryta trenden med att behöva ta en powernap varje dag efter jobbet...ja vi får väl se hur det går.... ;)

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: