Lördag - tvätt

2010-10-02 / 21:16:34
Idag har jag o jason varit på barnens bio tillsammans med Lisa o Liv o kollat på "molly monster"
jason verkligen älskar o gå på bio...=)

sen har jag tvättat o slappat typ hela dagen...o nu ikväll åkte jag o jason upp till mamma o lämnade bilen o jason skulle sova där...
sen cyklade jag hem i mörkret, lite små skrajt.

sitter o väntar på att tvätten skall torka...

Imorgon skall jag åka upp till götet o va modell för en dag...3 år sen sist jag gjorde det...kul o komma iväg o göra nånting kul...har inte tänkt o köpa några kort denna gången...

blir en lugn helg även denna...för nästa helg blir festa både fredag o lördag...kommer vara totaldöd på söndagen antar jag hahaha

Puss puss


Kommentarer!
Postat av: Anonym

fint kort

Kommenterat - 2010-10-03 / 16:28:52  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: