Lördag - underbart!

2010-10-16 / 23:28:27
Änligen blev det helg...som jag längtat, för veckan som gått har varit riktigt tuff...

Igår var jason bjuden hem till sin dagiskompis Samuel efter dagis för lite lek...första gången han skall till en kompis helt själv o leka...nu känner jag att han har blivit stor...när kompisar ringer o frågar o dom skall leka...jaja det e bara o gilla läget ;)
Han hade haft toppen roligt o dom leker verkligen jätte bra ihop, så det lär bli fler sådana lekdagar.
sen var det fredagsmys med familjen, åt god mat o sedan gick vi alla en promenad ner till hajen o köpte snacks...mycket mysig fredag =)

Idag var det en susie/jason dag, tommy skulle till trelleborg o spela match så, jag o jas åkte ner vid 10 till tygaffären o han fick välja tyg till en mössa som jag lovat att vi skulle sy, han fick även välja tyg till nya gardiner i hans rum...sen åkte vi till en annan affär o köpte lite filttyg...o sen hem igen...

Vi började sy ett sköldpadde gosedjur, samtidigt som vi tvättade o mitt i allt kommer Rick o Issa (brorsan) o vill fika...sagt o gjort...sen fortsatte vi med att sy mössa...
o fortsatte o tvätta...sen var vi helt slut så det blev en liten powernap...

Det blev senare kvällsmat ihop med Mamma o Pappa, jason valde: Pizza! sen har vi bara myst o dansat lite till dansbandskampen...man skrattar så mycket när man busar med lilleskrutt...men han har små djävulshorn med det får man inte glömma bort ;)

Nu blir det nog sängen o imorgon ska jag vara lite av en "räddningspatrull" hoppas jag kan fixa till det hela...

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Härligt med en sån helg



kram på dig

Kommenterat - 2010-10-18 / 11:00:32  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: