Torsdag

2010-11-11 / 20:46:23
Varför bryter man ihop ibland? man är tydligen världens sämsta mamma, har världens jobbigaste/sämsta unge (inte mina egna ord) allt faller ihop...o man blir som en säck potatis o orkar inte mer...
ÄLSKAR MITT BARN MEST AV ALLT!! han är min solstråle som är full av energi!!
är bara jävligt ledsen just nu o mår inget vidare...vill bara att tommy skall komma hem o hålla om mig...

Känns som en stor höst/vinter depprition står o knackar på min dörr...skall försöka undvika detta, men hur länge?!
orkar inte glädja mig åt vissa saker...

tror jag går o lägger mig o hoppas på att morgondagen är lite ljusare...om inte annat så skall hela familjen ha lite fredagsmys!!

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Carro

Meh ! Hur kan nån säga så ?



Kram på dig !

Kommenterat - 2010-11-11 / 23:21:52  | URL - http://Carroiskogen.blogspot.com
Postat av: Nina

Aj aj! :(

DU är världens BÄSTA mamma till Jason! Ditt barn är säkert inte värre än andras, alla har jävliga dagar, tom med barn. Fast jag tror att barn känner av situationen mer och kan med att vara jäkligare än vad de egentligen tänkt från början.

Önskar att deprissionen håller sig borta, sån skit klarar man sig bättre utan. Hoppas du och familjen får en mysig fredag! Kram

Kommenterat - 2010-11-12 / 08:45:25  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: lotta

Skickar en STOR kram! Man får ha dåliga dagar, bara inte dom dåliga dagarna bli fler än dom bra!

Kommenterat - 2010-11-12 / 13:12:49  | URL - http://lottajohansson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: