Tisdag

2010-11-30 / 21:18:25
Många ilandsproblem idag...jag känner mig bara jävligt "utanför" min egna kropp, vet inte riktigt hur jag skall vara eller hur jag skall bete mig...
jobbigt i vilket fall som helst...

sen packade jag o Bjarne på lagret ihop ett reflexställ o insåg att den jobbiga pappremsan som håller om reflexerna var jävligt störande o svår att få av ;)
men vi hade kul ändå ;)

Jag var duktig idag o gick hem från jobbet, mest för att se hur lång tid det tar. Jasons dagisfröken trodde 30 min minst får man räkna med. jag gick på 21min o då fick jag ändå stå o vänta vid rödljusen. hon var helt chockad, men jag kan säga att jag hade ett jävla tempo. men trött blev jag efteråt.

tommy tränade idag o jag var inte sugen på o laga mat, så det fick bli ostmacka o en kopp te, men därav ingen matlåda...suck o stön vad tråkigt det är med dessa jävla matlådor...

nä snart sängen, väldigt trött o frösen...jävla kyla!! vintern har jag inget emot men den kalla vinden, den kan jag vara utan...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: