Tisdag - FASTER!!

2010-11-09 / 21:26:28
Äntligen kom den lille rackren ut!!
så nu är jag Faster Susie...o det verkar som izza verkligen har kämpat för att få ut den lille pojken.
Än vet jag inte så mycket, typ ingen vikt eller längd eller påtänkt namn...men det kommer väl antar jag!
Är så himla glad för deras skull =)
ytterligare ett busfrö till familjen hehehe

förövrigt är jag trött som en gnu då varken jag eller tommy sovit med nån reda i natt...våran lille har hållt på o krångla hela natten...så snart är det sängen, men först desperata o sen cougar...

Lyckliga pussar ;)
Kommentarer!
Postat av: lotta

grattis! det var väl på tiden att han kom :)

Kommenterat - 2010-11-10 / 09:20:02
Postat av: Jennifer

Ååå va roligt, gratta dom så mycket!:)

Kommenterat - 2010-11-13 / 15:41:24
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: