Tisdag - döende

2010-11-23 / 22:40:43
Idag har jag verkligen varit döende....så jävla sjuk...super tät i näsan o snoret bara rinner, halsen är super tjock har knappt kunnat röka idag(kan inte JAG röka,då e jag sjuk) sen små febertoppar här o var...
totalt förstörd...för tillfället kan jag andas o har lite ork därav uppdaterar jag mitt liv för er...

Jason var väldigt hostig imorse så han var hemma med mig, men han hade dock lite mer energi än sin kära mamma, men han har varit snäll mot mig idag, verkligen tagit hand om mig...gullungen =)
han var så söt innan, han sa att han var hungrig o ville ha en macka, han tog fram mackan själv, la den på en tallrik o satte sig o åt, hur söt som helst...sen så satte han tallriken i diskmaskinen o kom tillbaka superstolt över vad han gjort, o han fick mycket beröm, inte ens pappa tommy klarar av den svåra uppgiften ibland ;) så jason förklarade snällt för honom hur man sätter ner en tallrik i diskmaskinen o som jag skratta högt inombords hahahaha

kommer nog bli en bra människa av min lille son med ;)

Nu ska jag försöka sova o se om jag dör av att näsan sprängs eller nått annat "lustigt" som händer när man e sjuk...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: