Måndag - kaos?

2010-11-29 / 22:20:26
Fy fan vad jag är trött på denna ekonomiska kris som råder i mitt liv o som har hållt på i all jävla evighet...
Så i år är det jag som är grinchen o har inte råd o köpa en enda klapp till någon!!
Som tur är så har jag redan fått köpt två till Jason, huvudsaken är ju att han får. Julen är ändå barnens högtid!

O jag som trodde att när man byter upp sig till ett bättre betalt jobb skall det bli mer pengar över, men ack nej...tydligen så vill han där uppe att jag aldrig skall ha det bra...
känns som jag har mindre pengar nu än vad jag hade när jag jobbade med piss lön....
o inte heller vet jag vart pengarna tar vägen...jag köper inget annat än mat, o jag har gått igenom räkningarna o jag hittar ingen direkt "räkning" som inte är onödig...men hur fan e det möjligt??
Blir tokig på detta...är trött på o låtsas så här kommer det världen: JAG ÄR BANKRUTT ÅRET OM!!!
puhh det va skönt...nu slipper man gå o låtsas...men jag vill kunna lösa detta på nått vis...men det verkar fan omöjligt... har gjort månadsbudget men inte hjälper det.... jag ger upp o accepterar att såhär är det. någongång borde det ju vända tycker jag... o jag skall fan lyckas, skam den som ger sig...
O den som säger att pengar inte är allt, det jäveln ljuger!!!
kanske inte allt men jävligt mycket!!

Så nu har jag avlastat er med mitt problem...ibland e det bara skönt o släppa ut det man håller inne...
Är jävligt känslig nu, så jag håller mig lite för mig själv...pms kallas det, inget roligt syndrom precis ;) men det går snabbt över o kommer tillbaka lika fort igen ;)

Är oxå JÄVLIGT trött på att inte ha nån bil...o cykla vågar man knappt göra på denna isgatan... men ja jag kanske ger det ett försök imorgon.

Nu borde jag sova...men jag är bara förbannad...på vad vet jag inte ? kanske mig själv o min livssittvation...jajaja det går la över o då lägger jag mig...

PUss puss
Kommentarer!
Postat av: Amanda

du får baka eller något till dom andra :) vem gillar inte goda bullar å kakor :D å de mesta har man ju hemma :)

Kommenterat - 2010-11-30 / 14:30:37  | URL - http://awanba.blogspot.com
Postat av: Ingalill

Det e kanske inte räkningarna du ska gå igenom utan bankutdraget. Se vart de onödiga uttagen går. I know how it is!!! Kram på dig!!

Kommenterat - 2010-12-01 / 18:07:54  | URL - http://skallinge.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: