Torsdag - bra dag...

2010-05-20 / 22:07:32
Idag mina vänner mår jag mycket bättre....kanske behövde jag få ett bryt (längesen sist ju ;P)
Tagit mig lite egentid idag men ändå spenderat tid med familjen!

Efter jobbet tog jag en drive, åkte o hämta ett paket, hälsade på glenn i tattostudion, pratade lite idéer med rickard om armen för att sen åka hem o åka i väg till torsdagsträffen men familjen =)

känns som en bra dag, + att tommy tog läggningen så jag fick sitta o titta på tv i lugn o ro =)

ibland kanske man måste säga ifrån för att få en ändring, kanske behöver man nå botten för att känna att man verkligen lever!

nu känner jag mig mindre stressad, det mesta är fixat inför helgen o jag kan slappna av...det är lite små jobbigt när det är så mycket som ska fixas...längtar nu till srf när man väl kommit ner o fixat i ordning o känner "åhh nu är livet underbart o knäpper en kall" en veckas semester =) inte lång tid kvar nu....jipppiiiii

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: