Tisdag - rosa

2010-05-11 / 22:17:58
Då var man lite rosa i håret igen ;) efter jobbet idag gav sig jag, linda o jennie ut på en roadtripp till ullared, vi köpte lite rosa slingor som vi kan piffa upp håren med =)
sen var vi givetvis inne på gekås en snabbis, vi var väldigt effektiva ;)

igår var jag så trött att jag somnade när jag la jason...dvs klockan blev 20.00 o då snarkade vi gott....
och just nu har jag o tommy stora problem med läggningen...det började väl lite smått när vi slutade med nappen men nu är det helt hysteriskt...tog 3h i söndags 2h igår och idag tog det 3h....jag behöver komma på en super duper plan...har en så imorgon gör vi ett nytt försök...

sitter här nu o känner mig så jävla sugen på nånting...men vad? hatar o ha det här suget...o jag vet vems fel det är....det är det däringa jävla preventivmedlet...så fort jag har preventivmedel blir jag sugen på saker...när jag e utan så märker jag ingen skillnad....jävla kvinnokropp ;P

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: