Måndag - fårsafari

2010-05-03 / 21:46:48
Gårdagen var krävande....tommy var ute på sjön hela dagen (havet för er som inte kan båtspråk) och fiskade...så jag o jason var själv o tvungna o hitta på nått...
så vi ringde svärmor o åkte ut till österöö o kolla på fåren, tog en lite fårsafari tur o jason verkade tycka det var spännade o roligt =)



sen blev det lite mcdonaldsmat o sedan ner till hamnen för att möta upp Pappa Tommy =) han hade fångar lite torsk o lite fjärsing...
när vi kom hem lagade tommy maten o jag skulle bara lägga mig ner för o hämta andan typ...somnade och jason lika så...snacka om en krävande dag ;) vi sov hela natten o vaknade utvilade i morse ;)

Idag var det jobb...o sedan hälsade jag på en snabbis på lindas jobb o sedan hem o började tvätta för att sen ta en promenix med AC och napoleon...jag lärde verkligen honom hur man hanskas med trotsiga 3 åringar ;) hehhe han verkade tycka om mig iaf...han hade lite svårt o säga hej då ;)
nu kollar jag lite tv o känner verkligen inte för o behöva gå o hämta tvätten...börjar känna mig trött ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: