Fredag - feber

2010-05-07 / 23:19:32
OJ nu har jag inte bloggat på länge...
jobbat hela veckan o inte gjort nått särskillt....men idag fick jag röjjt lite i våran skrubb och i förrådet i källaren, så mö bröte man har som är helt onödiga...

idag fick tommy åka hem från jobbet tidigt, jason hade feber....han sov nästan hela dagen och har varit pigg nu ikväll vilket resulterar i att han inte ville sova =/
och tommy ville sova o va lite grinig...ja....hmm....

jag trivs verkligen jätte bra på mitt jobb...men alla goa arbetskamrater o vi skrattar o skojar hela dagarna =)
jag är jätte nöjd =)

och nu har jag äntligen fixat klädsel o diverse till maskeraden vi ska på i slutet av månaden så nu kan jag börja slappna av ;)

nu blir det sängen

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: