Torsdag - fikastund

2010-03-18 / 23:00:13

Fick sovmorgon i morse, så gott o få sova ut och imorgon är det likadant, börjar senare och jobbar lite längre...

Idag efter jobbet kom pattsy förbi för en fika, vi hade så himla mycket att prata om och ta igen så det var en härligt fikastund ;)

Sedan hade jag och Jason en liten ritstund, så härligt och få egentid med honom och va lite kreativ.
Tommy jobbade över idag o var inte hemma innan vid 8...
och imorgon är han inte hemma på hela dagen...men men det får gå, jag har ju tvätten att göra när jag kommer hem från jobbet...

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: Pattsy

Tack för teet gumman! Å nästa gång ska du få lov att sätta saxen i mitt hår så du slipper stirra dig galen på min lugg ;-) puss

Kommenterat - 2010-03-19 / 19:50:47  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: