Tisdag - invalido...

2010-03-02 / 09:37:54

Kan berätta för er att det är INTE roligt o ha en invalidokarl hemma som vill ha det, som är törstig,som inte kan bära sitt kaffe, och som senare vill ha en kopp till... när är det min tur o bli så uppassad?
skönt att man ska jobba imorgon så man får lite lugn o ro ;)

Idag är min lediga dag, dvs jag har hela röven full med sysslor som ska göras...har precis käkat frulle, strax ska jag in i duschen, för att senare dra igång o börja tvätta,samtidigt som jag ska göra en klippning och köra o hämta svärfar för att köra in honom till stan...och eftersom tommy inte kan hjälpa till känns det lite smått mycket just nu...
Men sen är jag expert på o förstora allt i förväg o sen när jag väl är "i" det, så känns det inte så stressigt/jobbigt!

nä nu får jag sätta fart...Puss o hej

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: