Söndag - vårstädat

2010-03-14 / 21:08:26

Idag fick jag ett jätteryck o började på o städa här hemma, tvättade fönsterna, dammtorkade, dammsög, bytte gardiner,dukar,kuddfodral och ljus det hela resulterade i ROSA! och lite ,lite grönt!
jag blev nöjd och rummet känns mycket större nu när jag har en kappa som gardin istället för "hängande långa" gardiner. det är iaf rosa i många olika nyanser, tommy var lite skeptisk först men ja jag älskar det rosa iaf, det känns så himla vårigt =)

Kan ju säga att undertiden jag höll på med detta så hjälpte tommy o jason till med att gå o slänga "skit" som stod på balkongen o skräpade. skönt o bli av med det o få lite balkong tillbaka ;)

Sen va man lite smått utmattad och slöa lite i soffan medans jason vilade middag, sen bar det av till svärmor o charsten för lite våffelfika! väldigt gott men som vanligt äter man på tok för mycket varje gång!
Handlade lite o när vi kom hem så bara njöt jag av o komma in i vårat fina vardagsrum ;)
gjorde i ordning matlådor till mig o gobben som ska börja jobba imorgon igen...SKÖNT att äntligen få lite liv i honom, ganska tradigt o ha honom hemma,rastlös i 2 veckor...så nu är vi tillbaka i vardagen igen!

Och imorgon drar en ny arbetsvecka igång igen, blev inte så mycket vila denna helgen, men nästa helg är jag ledig, får ta igen ledigheten då istället ;)

Nu är det snart läggdax bara lite ballar av stål först ;)

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: Emily

Så fint det blev! =)

Kommenterat - 2010-03-17 / 11:35:52
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: