Söndag - över

2010-03-28 / 21:16:40

Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig...
Ja då va det kapitlet över i mitt liv, sista gången i en glassbil igår...kändes både skönt o konstigt...men kommer va skönt o slippa jobba kvällarna o värmen på sommarn o allt sånt jobbigt...framför allt skönt o slippa ta med jobbet hem...(vilket jag gjort nu det senaste 1 ½året)

Igår efter jobbet skulle det ju firas hehehe, hade bara tänkt att ta en glas med gobben o hans innebandypolare, och vi skulle absolut inte till krogen! det slutade med att jag va/blev tokfull o ragglade med till krogen (tommy gick hem, han tyckte inte jag va så rolig när jag e full hehehe) drack på krogen,på tok för mycket o sedan tog jag en taxi hem...väl hemma minns jag inte vad jag gjort, tydligen hade jag bett om hjälp för att få av mig kläderna, sedan sovit på toa en stund, för att senare ta med mig toarullen när jag lägger mig i sängen...på morgonen vaknade jag o frågade varför tommy lagt en toapappersrulle i sängen ;D hahahaha jag e bra konstig ibland ;)

Idag har vi iaf vart hemma hos mina föräldrar o firat min pappa som fyllde år i fredags, käkade mat och fikade, sen när vi kom hem började jag röjja i skåpen i köket, bland plastbunkar o glasen osv, o sen gick jag o slängde allt som inte behövdes längre ;) känner mig riktigt duktig.
Sen kom mucki o ville bli klippt, o sen fick jag äntligen va lite bakis i soffan!
Kan ju tillägga att jag inte har varit på topp idag ;) men det är ju självförvållat...

Imorgon börjar en ny arbetsvecka som inte är så lång, eftersom det är röd dag på fredag...ska snart lägga mig o hoppas att min skallebank har gått över till imorgon ;)

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: