Onsdag - utskälld?

2010-03-03 / 23:43:03

Åhh vad jag önskar jag hade en massa pengar!!! sitter just nu på en av mina favvosidor på nätet o hittar hur mycket snyggt som helst, som jag givetvis vill ha! men icke säger min kära plånbok...
Väntar förövrigt på pengar från dom satans ***** försäkringskassan...ringde dom i veckan för att skynda på lite...men än sålänge ingen skymt av mina slantar...snyft...

Är inne på sista veckan nu, och givetvis ska man bli utskälld som fan av nån som inte ska handla...hmmm...orkade inte bry mig om vad han sa så jag hoppade in i bilen o körde....kommer ju inte komma tillbaka dit igen nån mer gång (förhoppningsvis) så vad gör det?!
imorgon är det min sista tur (hoppas jag) MEN eventuellt så får jag väl köra på fredagkväll, men men det är ju iaf nån extra peng...

Nu får jag glutta vidare o önska att jag kunde köpa det jag vill ha, snart säng

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: caroline

varför skäller man på en glassbils chafför? vad gör ni för galet då? kram

Kommenterat - 2010-03-04 / 09:37:20  | URL - http://bjorkhagen.blogg.se/
Postat av: anna

du får köra förbi här å sälja lite glass, för du e våran favorit=)här blir d inte skäll

Kommenterat - 2010-03-04 / 20:10:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: