Onsdag - sjuk?

2010-03-24 / 19:56:08

Fy vad jag inte är OK, täppt i näsan ända upp till ögonen och ut mot öronen...känns inte alls kul när jag absolut inte vill vara sjuk eller kan!
ska ju köra glassbil för sista gången på lördag, och jag vill verkligen få det överstökat, alltså jag kan inte vara sjuk!!!
Sen har jag ju inte speciellt stor lust med att börja mitten av vecka 3 på mitt nya med att vara sjuk! Jag hoppas innerligt att detta är toppen på isberget ikväll och att det kommer bli bättre imorgon,dvs MYCKET BÄTTRE!!!

börjar senare imorgon, men vad hjälper det när jag ska börja tvätta 07.00 och sen på läkarkontroll innan jag börjar jobba vid 10....måtte allt flyta på bra imorgon...mamma hjälper mig med jason,vilket känns skönt!

Tommy har lagat matlådorna ikväll, det blev biff med löksky och potatis (jag kommer ha med mig lingon med) jag tror det kommer smaka smaskens! om jag nu känner nån smak och lukt imorgon vill säga ;)

Ska försöka hålla mig vaken till Greys börjar ikväll, kan bli svårt, jag somnade ju vid 8 igår ;)

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: Anonym

krya på dig kram

Kommenterat - 2010-03-25 / 19:17:09  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: