Måndag - surgubbe

2010-03-22 / 21:57:13

Idag va jason inte helt ok för att gå till dagis, så han fick ha en dag med sin morfar istället, vilket slutade i ett positivt resultat =)
ikväll har han mått mycket bättre så imorgon blir det dagis...
Har lite dåligt samvete att jag inte stanna hemma "själv" med honom, men jag är ny på jobbet och vill inte missa "tid" där nu i början...
det känns iaf skönt att man har föräldrar som ställer upp när man behöver det =)

Idag har kännts som en bra dag, jag har varit glad och positiv till det mesta,fram tills tommy kom hem från jobbet o va på SKITdåligt humör, vilket smittar av sig, så kvällen var inte speciellt givande...
kände verkligen för o slänga ut honom...tydligen tyckte han det var mitt fel att han inte sovit riktigt bra inatt...sen fick man sig en utskällning för att man inte hängde med i nån fackfråga inom handels....jaja jag hoppas VERKLIGEN han inte är sån imorgon igen, för då behöver han inte komma hem hehehe ;)

nu är det dax för för lite skönhetssömn
Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: