Söndag - funderingar

2010-06-27 / 20:58:05
Igår va det ju tjejbilen som gällde...och vi gick ut kanske lite för hårt ;) för sista timmen var det inte nån som orkade sjunga eller hålla i gång, förutom hanna om vi spelade hardcore superstar då blev hon som galen =D hahhaha som vi skratta o levde, härligt härligt ;D

Idag har det varit röjjar dag (typiskt mig, dagen eftergrej) tvättade, och dammsög moppagolven o bäddade rent, vilket tommy hjälpte mig av med lakanen iaf tack så mycket vännen!
och nu ikväll så grillade vi, jason ville äta kött på pinne! så jag gjorde kycklingspett o pasta sallad!! mmmm va gott, har dock inte ätit nån riktig bakismat idag, men det gjorde jag ju igår ;) x2 hehehe

o nu när jag nattade jason så låg jag o funderade på "vänner". för typ ett år sedan tappade jag tron på vänskap...känner att det kanske inte finns nån riktigt vän där ute för mig, saknar nån som jag verkligen kan lita på och som finns där till 100%. men efter allt som hänt så vågar jag itne släppa in nån till fullo i mitt privata.
Är tyvärr ärrad i själen....

nu blir det en dusch o sen sängen...sista veckan på jobbet innan semestern börjar...ska bli skönt o få lite mystid med jason...

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: anna

du måste nog tyvärr våga släppa in någon annars blir det svårt att få vänner



kram på dig

Kommenterat - 2010-06-27 / 21:10:28
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: