Torsdag - hemma

2010-01-21 / 21:44:58

Idag har jag vart hemma o kurerat mig...vet inte om jag känner mig speciellt frisk?! känner mig mest väldigt sleten...men imorgon ska jag jobba o jag ser faktiskt fram emot det,trist o gå hemma o inte göra nånting...

Fick även ett mail idag om att jag inte kommer få besked än, inte försen vecka 5 om jag får det andra jobbet eller inte...ännu mera vänta....hoppas verkligen att jag inte väntar i onödan nu...kommer antagligen lacka ur som fan då...men den dagen den sorgen...

fortfarande smärta i halsen när jag sväljer, kommer det nånsin försvinna? känner mig lite bitterfittig idag...hmm vill ha lite glada och roliga händelser i mitt liv nu...allt går i slentrian SUCK!
ge mig VÅR!!

nu ska jag glutta lite mer tv o dricka några liter mer av mitt the innan det är dags för sängen...
Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: