Tisdag - halka

2010-01-26 / 23:24:31

Idag har det varit SNORHALT på vägarna, sett 2 bilar som åkt av vägen, hört massa i radion om lastbilsolyckor osv...min mamma va lite orolig när hon fick reda på vart jag skulle köra men jag tog det lugnt o försiktigt o åkte inte av nån väg o kom hem i ett stycke =)
Men är lite orolig för morgondagen, kör en tur jag inte känner till + att det väntas oväder.... =(

Imorgon blir min lilleplutt 3år! jag kan inte fatta att tiden går så satans fort...känns keligt o behöva jobba kväll på hans födelsedag =( men vi ska fira honom ordentligt på fredag istället! än så länge har han ju inte nån direkt koll på vad det är för dag...så han får sitt stora paket på fredag och imorgon 3 små...
Nästa år ska jag ta ledigt på han födelsedag o ha en riktig heldag med honom...

Nä om man skulle försöka lägga sig o sova lite...

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: