Onsdag - dödens död

2010-01-13 / 22:04:27

vilken katastrof o jobba idag... världens sämsta vägar att köra på, körde fast o slira X antal gånger...men jag kom hem hel iaf...dock med en av mina sämsta siffror någonsin...men vem vill köpa glass i minus grader o decimeter med snö?! men men nya tag imorgon...

Annars har det varit en ganska bitter dag...funderat på om man kan ha PMS hela månaden?! för det är så jag har kännt mig, pms-ig hela jävla månaden...men nu i slutet av dagen började det kännas bättre...
att man ska behöva klämma, tvinga o hota för att få en enkelt svar....

va nere hos glenn innan jobbet idag o vi bytte tankar om min tatto, hoppas den blir bättre än vad den är nu...längtar efter att få känna smärtan i min hud o höra bsssset i öron...

nu ska jag hoppa ner i sängen o imorgon när jag vaknar ska jag va possitiv jag lovar (hoppas bara jag kan hålla det jag lovat ;) hehehe)

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: