Måndag - nytt kök

2010-01-05 / 00:41:04

Idag tog jag sovmorgon hehehe råkade sova tills halv 1!!! har inte hänt på väldigt länge...
sen slappade jag fram tills 3 då gav sig jag o jason,Emily o jacob ut på en promenad...först gick vi till lekplatsen för att barnen skulle få lite kul =)
sen vidare in i stan, jag hämtade ut ett paket o emily köpte hårfärg...

på hemvägen handlade vi lite snabbt på hajen, sen åkte jag hem till mamma o pappa för jag skulle följa med morsan o kolla på ett nytt kök...jag va inte lika impad som henne, så vi gick hem igen till dom o jag skissade upp ett nytt kök till dom som var skräddarsytt o det hela slutade på mer än 20tusen billigare...hehehe =)

Sen kom jag hem började laga käk, ringde lite olika telefonsamtal o sen kom emily ner o jag skulle bara färga hennes hår....MEN jag blev så sugen på o klippa lite, Sagt o Gjort! hehehe hon är aningen korthårigare MEN mycket snyggare =)
Jag blev iaf supernöjd =) tror hon blev det med....

Men hon gick bara för en stund sen så det blev en sen klippning o jag borde gå o lägga mig...
Chefen ringde innan idag o undrade om jag kunde tänka mig o börja jobba på fredag, visst sa ja, jag kommer ju bara jobba fredag o sen va ledig tills onsdag så det är helt ok =D

Nä Godnatt
Puss PUss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: