Måndag - nagellack

2010-01-18 / 23:21:46

Nu ikväll gick jag lös på nagellack, hehehe blev lite väl mycket "pynt" på dom antar jag ;) hehehe men men får väl göra om dom imorgon om inte annat ;)

Idag har jag jobbat, och har äntligen kommit ikapp med mitt "pappersarbete" o postat grejjer som legat o väntat länge på o få komma iväg...så nu har min inre stress lagt sig o jag har allt någorlunda under kontroll...

Direkt från jobbet till dagis, vidare hem o börja tvätta, sen dammsugit o moppat golven. Allt gjort idag/kväll för att jag inte ska ha några måsten imorgon när jag är ledig! tänkte ha en mys förmiddag med Jason och min mamma...lovat jason att vi ska åka buss imorgon,så vi ska åka buss upp till ullared! (ska kolla om det finns nått kul som jason vill ha i födelsedagspresent)
Så det kan nog bli ett spännande äventyr , lilleman kommer ha kul på vägen iaf, själv hatar jag att åka buss men allt för min guldklimp =)

Nu ska jag ner o hämta upp min tvätt, väntar bara på att naglarna ska torka (suck o stön)

puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: