Torsdag - JAAAA!!

2010-02-04 / 22:45:40

Var på den sista arbetsintervjun idag, kl 10.30 kom där i från 11.45, åkte hem åt lunch o sen iväg o jobba...hela tiden gick jag o väntade o väntade....varje gång telefonen ringde hoppade jag till ;)
sen när klockan blev tjungo i fem,tänkte jag, jaja jag får väl besked imorgon då om jag får jobbet eller icke...började släppa tanken lite och plötsligt händer det!!!
17.05 ringde mobilen och en vänlig kvinnlig röst sa att: Vi ser gärna att du kommer och jobbar för oss!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
jag blev så glad så det började tåra sig i ögonen =D äntligen så går livet lite min väg =)
resten av arbetsdagen tog jag mig fram genom snödrivor med det största leendet någonsin =)

Imorgon är jag ledig + ledig hela helgen, som det ser ut nu så jobbar jag inte förrens på onsdag...sen är ju frågan hur sakta kommer inte 1månad gå när man vill börja på det nya jobbet?!

Nu ska jag hoppa ner i sängen o sova sååååå gott =)

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: Nina

GRATTIS!!! Så jäkla kul att läsa att du fick det! :) Fast du inte berättat vad det nya jobbet är för nått.. Hallå? Jag är faktiskt NYFIKEN! ;)

Kommenterat - 2010-02-05 / 08:48:15  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: