Tisdag - inktime

2010-02-09 / 22:18:36

Precis hemkommen efter lite inki inki (tattuerat mig) har som sagt gjort nästan färdigt min vänsterarm, det känns bra men kommer kännas bättre när sista skuggan kommer på =D
skönt o äntligen,efter 4 år, få den någorlunda färdig! och som glenn o jag konstaterade DET ÄR EN SUSIE ARM =)
det vill säga mycket rosa och döskallar hehehe
orkar nog inte ta kort på den nu o lägga upp utan det får väntas till imorgon...

Imorse va jag och jason ute på långpromenad med AnnCatrin och Mikaela och söta napoleon (AC:s boxer)
vi var nog ute o gick i ca 1½h vilket va väldigt skönt o friskt, och väldigt trevligt,längesen jag pratade med AC.
Sen tog vi en kopp hemma hos oss innan vi skiljdes åt...

Sen på eftermiddagen va det dax o klippa lite, färgade o klippte lollo,hon blev så himla söt o fin ;D
och även johan fick sig ett klipp,vilket blev väldigt bra och fint om jag får säga det själv...

sen snabbt in i duschen o på med kläder igen och ut genom dörren på loppet av 10min, för att sen ta mig ner till studion, och det tog väl lite längre tid än planerat, vi hade ju många olika funderingar på hur vi skulle göra...men som sagt det känns jävligt bra och det är huvudsaken!

nu blir det kudden, imorgon kliver jag på min arbetsvecka =/ men men det går fort snart söndag heheh ;)

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: