Söndag - hemskt...

2010-02-08 / 00:39:30

Har varit en lugn helg...mest har många av mina tankar ägnats åt "david" som är försvunnen helt spårlöst från "lilla" varberg...helt osannolikt...

I lördags var jag o anna ute o åkte pulka med barnen, vi fikade med varmchoklad i snön + en jätte god kaka anna bakat...jag o anna åkte pulka ihop vilket va sjukt kul ;)
resten av kvällen var otroligt lugn o bara en mysig familjekväll...

Idag sov hela familjen ända till 9 helt otroligt (tommy brukar va uppe redan vid 7 i vanliga fall)
vi åt lite frukost o kollade tv o hade en mysig familjemorgon (det är inte ofta det inträffar)
på eftermiddagen åkte jag ut till veddige för o rida lite,och få nått annat o tänka på...
red på vicky vilket jag aldrig gjort innan och hon va väldigt pigg idag,vilket jag inte va sugen på!
eftersom jag inte rider lika ofta såhär års så känner jag mig lite "gammal" på hästryggen om ni förstår hur jag menar ;) alltså lite osäker o feg...(så som man blir när man är gammal)

Påvägen hem från vege så fick jag vart på hajen o storhandlat o sen blev det käk när jag kom hem...
resten av kvällen har man bara suttit o försökt söka info om man har hittat "david" eller liknande...
Tänker verkligen på hans familj o vänner!

nu borde jag väl sova, Puss o godnatt

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: