Söndag

2010-12-19 / 19:46:10
Varför går helgen så fort o Varför känns det som man inte utnyttjat den på bästa vis?!

Fredag, jag fortsätter mitt klipperi efter jobbet, sen lagade vi god mat, fläskfilé och klyftpotatis med diverse tillbehör...Sen var hela familjen döda, så vi kröp ner i sängen o tittade på film allihopa o somnade runt 9-10 tiden...hahaha

Lördag, Jäkt,jäkt ,jäkt....upp på morgon, fixar frulle, sen börjar tvätten o tommy åker iväg till Lund för o spela match.
Jag fixar med jason som skall iväg på sitt första barnkalas helt själv. Han väljer kläder själv o säger: man måste ha skjorta o slips, för man måste vara fin när man skall på kalas ;)



Medans han är iväg på kalas så passar jag på o köpa gran o transportera den hem, samt köpa den sista klappen till Jason o lite nya kulor till granen...
sen hämta honom och hämta tvätt, åker o hämtar lite mcdonalds till mig o jason...Sen , sen var vi båda helt döda så vi tar en lite powernap som varade lite för länge...så när vi sen gick upp så blev det ju inte läggdax när det skulle, så jag o jason började trixa med granen.
Och det är itne lätt o få den rak o perfekt...men efter sågning osv så gick det...o sen klädde vi den o hade det riktigt mysigt!!
och när allt e färdigt avslutar Jason: "mamma,Detta kommer bli den bästa julen någonsin"
Snacka om att värma upp hela mitt hjärta!



Sen somnade Jason till sist vid halv 11, och tommy kom hem vid halv 12....

Så imorse fick vi sovmorgon ända till kl.8
frulle och sen ut i pulka backen...jag o tommy var ganska trött på o dra upp pulkan för backen igen, eftersom våran kid har kommit på att det e skönare att sitta kvar i den påväg tillbaka med...

Så när vi väl kom in sen var jag totalt död o la mig ner o kollade på film....

Sen gav vi oss ut igen, dock bara Jag o Jason...ut på stigarna i skogen hela vägen till mormor...för att sen ta sig tillbaka hem igen...

Nu är jag trött o skall lägga mig ganska tidigt...för att jobba 4 dagar denna veckan...skönt skönt!!

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: