Fredag - sjuk

2010-08-14 / 00:07:14
Åhh vad jag hatar att vara sjuk...sjukt tråkigt ;P

Började redan i onsdags, men bröt ut helt på torsdagsmorgonen...så inget jobb för mig varken torsdag eller idag...
känner mig pytte pytte piggare idag...o imorgon hoppas jag att jag är helt återställd!

Har haft små stunder idag som har varit riktigt bra, när jag inte fick mina febertoppar vill säga...
Så jag tog fram saxen o började klippa...3 klippningar senare är jag någorlunda nöjd...
kort blev det, men jag har kommit på att jag trivs mycket bättre i kort hår än mitt gamla långa tråkiga...man blir liksom så vanlig o tråkig i långt ;)

Ioförsig så har jag nu pyttekort på ena o långt på andra...me likee osymetriskt =)
Har försökt få en bra bild på håret, men bilden gör sig inte bra...ser bättre ut i verkligheten än på bild...så jag dritter i det...ni får se när ni ser mig =D


nu ska jag lägga mig o få min skönhetssömn...ska försöka gå på torget imorgon om min kära kropp orkar ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: