Söndag - Jag?!

2010-04-11 / 22:57:01
Allt runt omkring är en jävla cirkus...tänk om folk bara kunde bry sig om sitt,vilken underbar värld vi hade levt i ;)
känner mig väldigt kluven i vissa saker...
jag är glad att jag har en stadig vid min sida som jag litar på i alla väder. och som jag känner jag kan vara mig själv med...

MEN nu på sistone har jag börjat fundera, vem är "jag", vad vill jag, hur vill jag va, hur känner jag, vad ville jag med mina drömmar? vad är mina drömmar?
Allt har väl mer eller mindre satt sig på sin spets nu i helgen...mina gamla drömmar finns dom kvar?
Behöver jag denna bekräftelse för att kunna gå vidare med mina nya drömmar, som inte alls är som mina gamla?!
Finns det tid för den jag en gång var? Finns den viktigaste personen i mitt liv där då o stöttar mig?
Kan han förstå att jag behöver detta bara för mig och endast mig?
Jag behöver detta i mitt liv för att kunna känna att jag är jag, utan det är jag ingenting...eller?!

Blir bara jävligt osäker när du inte stöttar mig när jag behöver det i en fråga som gör mig jävligt osäker på mig själv...inte för att jävlas med allt utan för att få bekräftelse på mitt JAG!

oj va snurrigt, vill bara få ur mig allt....

helgen har annars förutom min lilla "identitetskris" varit härlig, härligt väder, umgåtts med härliga vänner och haft en jätte mysig dag med familjen idag!
Det kändes verkligen som sommarn är nära, underbart!!

Nu måste jag sova, upp tidigt imorgon...

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: