Lördag - spelat

2010-04-17 / 22:31:19
Idag har jag nästan spelat på min gitarr så fingrarna blödde....är fortfarande öm i fingertopparna trots jag inte spelat på 4 ½h....dom va helt gropiga, blå/röda o pulserande...Men ack så roligt jag har haft idag...
spelat o sjungt massor, linda kom förbi en sväng med o hejjade på o vi sjöng lite tillsammans...

Dock har inte jason vart på bästa humör idag...=( grinig, trottsig o skrikig...puhhh jag va helt färdig...massa hyss o jävelskap har han hittat på...o när vi skulle åka upp till mamma min så satte han sig på tvären o skrek hela vägen från ytterdörren, hela tiden i bilen, hela vägen från bilen till mamma, hela tiden hos mamma....sammanlagt en timmes gråt o skrik om att han vill hem till sitt hus...tyckte dock vi behövde komma därifrån en stund men det höll inte jason med om....han va ju helt färdig när vi väl kom hem så han slocknade nästan med en gång...nått positivt iaf ;) sånna här dagar är det inte roligt o va ensam förälder... =/

Och nu sitter jag här som en liten gräsänka o tycker det e aptråkigt o va själv hemma (räknar inte med jason,eftersom han sover) en lördagkväll...bara dynga på tv:n o funderar snart på o lägga mig just för jag är så uttråkad...sen vet jag ju att jag inte får nån vilodag imorgon...för då kommer ju tommy ligga o va bakfull o tycka synd om sig själv o jag får ensam aktivera jason igen...ibland känns det lite orättvist, nångång hade jag oxå velat vila upp mig på helgen...nä nu är jag en såndäringa bitter fitta...bara o gilla läget, jag har ju iaf en underbar  grabb som jag älskar så innerligt mycket!!! och imorgon hoppas jag på bättre väder så man kan va ute o hitta på nått kul...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: