Fredag - Iris, vila i frid

2009-09-04 / 23:58:45
Lipat ihjäl mig idag, eller näst intill iaf...det e så hemskt med begravningar...men det kändes så himla skönt o ha tommy vid sin sida,vi liksom stöttade varandra. idag insåg jag verkligen hur jävla mycket jag älskar tommy!
men det va en jättefin begravning o många fina saker sades om Iris... kommer sakna henne vissa stunder, underbar o rolig va hon!

så idag har jag med andra ord vart helt färdig...så inget mer har hänt..mer än att efter begravningen åkte vi hem till svärmors syster hela släkten för o äta smörgåstårta o även jätte god tårta =)
härligt o få träffa hela släkten...jag tycker om sådana möten, när nästan alla "barn" är lika gamla osv...

imorgon väntar jobb som vanligt...o senare ska jag vidare på kräftskiva...tommy får gå dit i förväg utan mig,så kommer jag när jag e färdig...har tänkt o lägga på en ordentlig rem imorgon så jag kommer hem någorlunda i tid...

nä nu måste jag i säng...är som sagt helt färdig...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: