Söndag - farsdag

2009-11-08 / 19:00:41

Igår gjorde jag ingenting särskillt först va vi på stan jag,tommy o jason.
Jason skulle köpa en "pangare" för sina egna pengar,sagt o gjort.
när vi sen kom hem stack tommy till garaget,o Emily o jacob kom ner o hälsade på o vi tog barnen i vagnarna o gav oss ut o gick,ner till stan igen ;)
köpte farsdagpresent till tommy (en skjorta) o handlade även lite frukt.
umgicks mer med emily när vi väl kom hem igen, o barnen lekte.
på kvällen satt jag o kollade på dansbandskampen, vilket tommy kommenterade med "pensionärsvaning"
han kollade på schindlers list på den andra tv:n.
va svin sugen på en glas vin igår,så putt jag blev när jag inte hade nått vin hemma. så imorgon ska jag ner på stan o köpa hem en flaska som jag kan öppna nästa helg när jag kommer hem efter jobbet...

Idag är det ju då farsdag...jason fick ge paketen till tommy i morse, jag sov ;) va så satans trött...
så hela dagen har de typ vart segande,mamma o pappa har vart här på fika (hade köpt en massa lotter till min lille pappa) han vann väl 50kr tror jag...
sen gick jag,mamma o jason upp till skogen till ankdammen o gav dom mat,hem till mamma o tog en paus o sedan hem igen...bärde jason på axlarna hela vägen hem genom skogen,har lagom ont i mina redan förstörda axlar!
o jason ville lägga sig tidigt idag så han har somnat nu =D härligt när dom är förståndiga själva ;)
o tommy sitter o skriker på tv:n. Djurgården spelar tydligen en viktig match...jag är inte så road av allt hoppade o skrikande i soffan!!!hoppas djurgården vinner,mest för husfridens skull...annars skiter jag ju i det såklart hehehe

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: