Söndag - Halloween

2009-11-01 / 22:16:55
Och nu är helgen slut...

Fredag: Vaknar först asa tidigt av att tommy har försovit sig o flyger upp...somnar om,vaknar sedan av att jason väcker mig o säger att han vill kolla på barnprogram.mina tankar "det finns väl inget roligt barnprogram nu, klockan är ju inte ens 7 (hade ställt min klocka på 7)".
slår på tv:n o får se vad klockan är 08.34 (!) SHIT!! jag ska lämna jason på dagis halv 9, är alltså redan sen sen...flyger upp o stressar iväg, är på jobbet 09.20 alltså bara 20min sen, tycker själv att jag va jädrans snabb med tanke på att man har ett barn o fixa i ordning på morgonen...o sen va hela dagen förstörd...hatar o försova mig...kom hem från jobbet o tog ett bad med jason, sedan skulle vi iväg på john´s place o käka. kära svärmor skulle ju bjuda oss, det va jätte trevlig o vi åt så mycket gott, rullade därifrån hehehe ;)
o jag va impad av jason som satt så snällt när vi vistades där i över 3h...
sen va det sängen när vi kom hem...va totalt proppmätt, ställde mig på vågen när jag kom hem (bara för skojs skull) hade gått upp ca.4 kg på det besöket hahaha

Lördag: Morgontrött idag med...ligger kvar förlänge i sängen så det blir till o stressa iväg...Jobbar som vanligt min tvååkersrunda, lyckades bli klar i ganska bra tid, dock inte så konstigt när det inte fanns några människor hemma i slutet av turen...sedan hem, fort som satan,ta en dusch, sminka sig hemskt, o ta på kläder...
sedan bar det av ut till trönninge till billy o anna som hade lite halloween förfest, alla andra va ju i go form redan,när jag kom...men jag kom ikapp...hahhaha sen åkte vi till "kåken" anna´s söta mamma körde in oss =)
klämde mig dock i bildörren (spritens fel) har lite ont i mitt lillfinger, men hade inte så ont just då, va ju väldans alkoholpåverkad ;)
va sådär kul på kåken, blev lite halv dålig så jag o tommy GICK hem, fick aldrig tag på nån taxi, så vi gick genom skogen så va vi hemma, trots fyllan lyckades jag tvätta av mig allt smink innan jag gick o la mig...o jag behövde inte kräkas hahaha så stolt jag e hahhaha ;)

Söndag: URK!! mådde verkligen skit när jag vaknade i morse...men allt har börjat ordna till sig...va hos svärmor o fick söndagsmiddag jätte mumsigt o gott =)
sen åkte jag ut till trönninge för o hämta min bil...va inne hos billy o anna o myste lite i soffan o pratade om gården hehehe
sen hem, hämta jason för att åka ut till veddige o göra fint på eriks grav, jason ville ha med ett eget ljus som han skulle tända, han va så söt =) när vi gick i från graven sa han:" hej då,erik!" började nästan lipa...
sen åkte vi om mcdonken o köpte lite kvällsmat, sen röjjde jag upp lite o nu sover pojkarna o jag ska strax i säng...jobb imorgon, och jag ska INTE försova mig ;)

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Sanna

Gahhhaaa det är en spindeeeel!!!!

Blev ni rädda nu??? ;)

Kommenterat - 2009-11-09 / 11:09:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: