Måndag - trist måndag

2009-11-02 / 23:34:18
tråkig dag...regnigt o kallt...
jobbade idag på kontoret,sen hämtade jason,iväg o handla mat, hem laga mat, äta, bada jason, farma, kolla på tv,läsa saga, kolla tv.....kul dag....
precis tryckt i mig 2st ostmackor o en kopp te...blev så himla sugen...köpte jätte gott nytt färskt bröd,va ju tvungen o smaka lite ;)

känner mig stressad o inknycklad,imorgon är jag ju ledig som vanligt på tisdagar,det är min o jasons heldag.
men alltid är det nån som vill ha nått av mig på den dagen...som gör att mina/våra planer blir stoppade...
imorgon är det en klippning...på helt fel tid, har jag insett nu... =(
men jag ska iaf tvätta på morgonen, ringa en massa viktiga samtal, försöka få tag på fotografen ( jason´s dagiskort va nämligen puts väck....hmm) klippa o sen städa o där i mellan försöka hitta på nått kul med jason...jag tror vi ska ta en skogspromenad om vädret tillåter ;)

nu borde jag lägga mig om jag ska orka med morgondagen...
längtar till helgen...då ska jag inte göra nånting så jävla skönt!!!

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: