lite dyrt...

2009-11-11 / 22:59:45

Blev lite mer shopping än vad jag räknat med...överstred min lilla budget jag hade i mitt huvud,men men det får väl gå... kul o shoppa iaf...
och min vanliga tur,skorna jag har på mig (mina favvostövlar,som man kan gå flera mil i trots klacken) gick sönder....gahhh gick in till morsan(hon jobbar på sko-boo) o valde ut ett par kängor (gore-tex = vuxenvarning på mig idag igen) dom är för dyra för att köpa själv så jag får dom av morsan i julklapp...men jag hade ju fortfarande ett sko problem kvar...min skor va ju sönder...o givetvis måste man ju köpa ett nytt par ;)
så jag gick där o drällde säkert en timme allt som allt...skor e underbart =)
hittade ett par, o så fick det bli, dom är ju bekväma iaf o skinn,vagabond gillar dom ibland...o denna kändes bra!

Slängde mina favvostövlar på plats...nu känner jag att jag måste köpa nya stövlar,men det får bli den dagen då jag hittar dom rätta...har lite envisa fötter...=/

Kom hem med 4(!) Gekås kassar...har packat upp o slagit in Julklappar nu ikväll...alla jasons klappar är klara! så skönt..nu kan man slappna av lite...det är ju bara tommys som e svårast,o det blir bara värre för varje år...mina idéer börjar tyna...hmm än är det ju ingen panik...

idag har jag funderat på om det finns människor som ser det som ett uppdrag att lyckas med vissa hemskheter o sen om dom nu inte lyckas med sitt uppdrag,drar sig tillbaka o blir bittra o negativa...
dom säger ju att skadeglädjen är den sanna glädjen....kan det va så?!
Är lite smått irriterad...
Jag är glad att jag står stark o stadig på min mark!

Dagens fynd: Jacka + termobyxa 184kr till mig! inhandlat på barnavdelningen snacka om att mitt självförtroende steg i höjden! =D

en trött susie (efter 4h i ullared) tackar för sig...


Puss Puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: